וילה לנופש זוגי Villa

 לעתים קרובות היינו ממליצים על FlipKey לאנשים; עם זאת, כעת כל הנכסים אוחדו לתוך TripAdvisor Vacation Rentals (כלול לעיל). רבים מאותם נכסים זמינים גם בפלטפורמות גדולות אחרות כמו Vrbo ו-Airbnb. אז עכשיו אנחנו לא משתמשים הרבה באתר הזמנת השכרת נופש בימים אלה. לבעלי נכסים: כדי לכלול את הנכס שלך ב-Flipkey, עליך להירשם כדי לקבל את הנכס שלך כחלק מ- Tripadvisor Vacation Rentals כמתואר לעיל. אתרים בלונדון כמו AirBnB חלופות הזמנת דירות להשכרה באינטרנט עם כל מנועי החיפוש הענקיים האלה לבחירה, אתה עלול לחשוב שהחיפוש שלך הסתיים. אבל אל תשכח לבדוק אם יש אתרים מקומיים כמו Airbnb המתמחים בעיר או באזור שאתה מתכנן לנסוע. אתרים מקומיים מציעים לעתים קרובות נכסים מדהימים שלא תמצאו בשום מקום אחר. לדוגמה, כאשר אנו מבקרים באזור קוסטה בראווה בספרד, אנו בודקים את Naturaki (קראו על הניסיון של לורנס כאן) ו-Charming Villas.

 הקפד גם לראות אם יש אתר שמתאים לסוג הנכס שאתה רוצה בין אם אתה רוצה דירה בשירות עצמי בסן פרנסיסקו המיועדת לנוסעים עסקיים, חווית אירוח של אורחים בווייטנאם, או דירת חווה כפרית בטוסקנה. למשל למי שמחפש נכסים בעיירה קטנה ובכפר, אנחנו אוהבים את Gites.com עבור מקומות בצרפת ואת Agriturismo עבור נכסים באיטליה.

 Go with Oh התחילה ב-1997 בברצלונה וגדלה וכוללת למעלה מ-3,000 נכסים להשכרה באירופה. מקום מצוין לבדוק אם אתם מחפשים דירה להשכרה בברצלונה (מעל 500 נכסים) או עיר אחרת באירופה. זה בחינם לרשום את הדירה שלך ואז אתה משלם עמלות על סמך הזמנות. אתה יכול ללמוד עוד ולהירשם לנכס שלך כאן.

 אם יש לך עיר או אזור ספציפי בראש, זה בהחלט שווה לעשות קצת מחקר באינטרנט כדי לראות אם יש חברות מקומיות להזמנת דירות. לפעמים אתה מוצא אתרים מאוד מקומיים כמו Airbnb שיכולים לעזור לך להזמין מקום ייחודי באמת. אם אתה עדיין לא מצליח למצוא את

וילת אירוח

 סוג נכס שאתה מחפש ומחפש שהות לטווח ארוך יותר, שקול לבקש מסוכנות השכרה מקומית שתעזור לך למצוא ולהזמין נכס.

 אתרי פרובנס כמו AirBnB חלופות הזמנת דירות להשכרה באינטרנט אם אתם מחפשים אתרים כמו Airbnb, אל תשכחו לבדוק את Airbnb עצמו! השתמשנו ב-Airbnb בכל רחבי העולם. יש להם מבחר מדהים של נכסים, מערכת הביקורת הופכת את בחירת המקום לקלה, והמחירים בדרך כלל תחרותיים. זה נכון במיוחד עבור שהיות ארוכות יותר, שבהן המארחים לרוב מספקים הנחה. נכסים זמינים ברחבי העולם ב-191 מדינות, כך שתוכלו למצוא שהות כמעט בכל מקום, ונכסים כוללים הכל, החל מסירות בית לדירות ועד לאיים פרטיים. מודה, אהבתי ל-Airbnb ירדה מאז שכתבתי לראשונה סקירה על חוויות ה-Airbnb שלי בשנת 2013. עוד בשנת 2012, כאשר מעט אנשים השתמשו ב-Airbnb (אפילו בקרב חבריי הנוסעים בסן פרנסיסקו), רוב הדירות והחדרים היו למעשה מנוהל על ידי הבעלים (ופגשת אותם!), היה שירות קונסיירז' של Airbnb, והמחירים היו כמעט תמיד הרבה יותר טובים ממלונות. אז נראה היה שרוב בעלי הנכסים (במיוחד אלה השוכרים חדרים) עשו זאת כדי לפגוש מטיילים ולא כדי להרוויח כסף (גלישת ספה הייתה מאוד פופולרית באותה תקופה).

 הזמן שינה דברים ב-Airbnb, חלקם לטובה וחלקם לרעה. מספר רישומי הנכסים זינק, נראה ששירות הקונסיירז' נעלם, המחירים עלו, התפתחו מאבקים משפטיים, ונכסים רבים מנוהלים כעת על ידי אנשים שנשכרו על ידי הבעלים לנהל מספר נכסים.

 שלוש מהשהות האחרונות שלנו נוהלו על ידי אנשים שנשכרו לנהל דירות בבעלות אנשים אחרים, וזה יכול לגרום לתקשורת ותיאום די גרועים. השהות האחרונה שלנו בלונדון הייתה נוראית לחלוטין. עם זאת, אנו חושבים שכמו בכל אתרי הזמנת הדירות הללו, מטיילים פשוט צריכים להיות זהירים ולקרוא ביקורות קודמות בקפידה. אנו עדיין נמשיך להשתמש ב-Airbnb, אך כעת אנו גם בודקים אפשרויות אחרות להזמנת דירות, כמו רבות מאלה ברשימה זו, לפני שאנו מבצעים הזמנה.

 זה חובה לקרוא לכל אחד בתעשייה או למי שמחפש את הלינה הטובה ביותר בסביבה! מחירי דירות בשירות עצמי בממוצע הם עד 25% פחות מחדר מלון דומה. אנו מציעים הרבה מקומות לינה במחירים סבירים בכל רחבי בריטניה. אם יש לך תקציב שאתה עובד איתו, הודע לצוות הידידותי שלנו ואנו ננהל משא ומתן על התעריפים בשמך. בין אם אתם נוסעים לעסקים, פנאי או זקוקים לעזרה בהעברת לקוחות, יש לנו מבחר עצום של דירות ברחבי בריטניה המושלמות לחופשות, דיור ארגוני, רילוקיישן ושהייה לטווח ארוך וקצר. רוב הדירות בשירות מספקות חבילת התחלה חינם של תה, קפה, חלב, סוכר, ביסקוויטים ועוד כמה פריטים כדי לעזור לאורחים להתמקם בשהייה נעימה בדירתם ברגע שהם מגיעים.

 מטיילים שיבחרו להישאר בדירות שירות יצטרכו לצאת לאזור המקומי כדי למצוא שירותים. עם זאת, רוב דירות השירות נמצאות במרכזי הערים, כך שמגוון מסעדות, ברים, חדרי כושר ומקומות בילוי לעולם אינם רחוקים משם. יתר על כן, במקום לחוש אי נוחות בגלל היעדר שירותים בבניין שלהם, מבקרים ארוכי טווח (במיוחד אלה שעוברים לאזור לצורך עבודה) נהנים לעתים קרובות למצוא את רגליהם לעיר חדשה על ידי חיפוש אחר האוכל או מרכז הכושר המתאים ביותר האישי שלהם טעמים.

 תכונה מרשימה של דירות שירות הם המטבחים המאובזרים במלואם הכוללים תנורים ומערכת מלאה של כיריים. לאורחים יש מקום לארח במטבחים שלהם והבחירה להזמין אוכל מעסקים מקומיים או להכין ארוחות מתוחכמות משלהם, הודות למגוון אביזרי הבישול המסופקים: הכל מסירים ומחבתות ועד מיקרוגלים ותנורים אורז.

 מתקני המטבח ב-Aparthotels, בינתיים, פשוטים יותר ומיועדים להכנה מהירה של ביס בסיסי לאכול. אורחי מלונות דירות צריכים, בדרך כלל, לא לצפות למצוא תנורים או יותר משתי כיריים (אם יש) באזורי המטבח שלהם ויצטרכו לקבל משלוח מזון או לחפש את האווירה החברותית של מסעדה כדי ליהנות ממנות מורכבות יותר. ראוי לציין כי דירת שירות תכלול גם מכשירי חשמל אחרים שהמבקרים עשויים לרצות להשתמש בהם כגון מכונות כביסה/מייבשים, בעוד שבמלון דירות, סביר יותר שהם יהיו משותפים והשימוש בהם כרוך לעתים קרובות בעלות נוספת.

 אם התמחור הוא שיקול חשוב בעת מציאת מקום לינה, מי שמתכננים שהות ארוכה יותר עשויים לרצות לחקור את דירות השירות כבחירה הראשונה שלהם. דירות שירות רבות יהיו זמינות מראש מבצעים משתלמים - הנחות של עד 20% - למי שרוצה להישאר מעבר למספר מסוים של לילות. בחירת דירת שירות יכולה גם ליצור חיסכון עבור קבוצות אורחים הזקוקות ליותר מחדר שינה אחד, שכן דירת שירות יחידה, עם מספר חדרים, תעלה בדרך כלל פחות מהזמנת מלונות רבים או

וילה לנופש זוגי רומנטי

 בין אם אתם מחפשים סטודיו שישמש מדי פעם כ-pied a terre או פנטהאוז שיהווה את המגורים העיקריים שלכם בדובאי, תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים ב-Palm Jumeirah. האי המפורסם מעשה ידי אדם מכיל מבחר פנטסטי של דירות הפרוסות לאורך גזעו וסהר הדקל הסוחף. הדירות מחולקות בין הדירות של נחאל (היזם מאחורי פאלם ג'ומיירה), אחרות עצמאיות

 מפתחי dent, ויחידות מגורים הקשורות למותגי מלונות יוקרה מובילים.

 קבוצה של 20 בניינים בינוניים המשתרעים על פני הצד הימני של הגזע, The Shoreline Apartments מהווים את הפיתוח הגדול ביותר בפאלם ג'ומיירה. הבניינים מחולקים לשניים על ידי כביש ראשי כך שצד אחד משקיף על הים והשני צופה אל פארק אל איתיחאד היפה. יש למעלה מ-2,600 יחידות, הכוללות דירות בנות אחד, שניים ושלושה חדרי שינה, ובבניינים בצד ימין יש גם כמה חנויות ומסעדות.

 גולדן מייל, שפותחה במקור על ידי IFA Resorts, מנוהלת כיום על ידי Nakheel ומורכבת מ-10 בניינים מעורבים המחולקים בין דירות, משרדים וחנויות קמעונאיות. הפיתוח, המקביל לצד אחד של קו החוף, מכיל שילוב של דירות חדר שינה אחד, שניים ושלושה חדרי שינה בתוספת מספר יחידות דלוקס עם שלוש מיטות נבחרות. אלו נחשבות בדרך כלל לכמה מהדירות הגדולות ביותר בפאלם. לתושבים יש גישה לפארק אל איתיהאד ולגלריה גולדן מייל, מרכז קמעונאי המכיל גם בתי קפה ומסעדות נבחרים.

 ממוקם בכניסה של פאלם ג'ומיירה, Azure Residences יושב לאורך הצד המזרחי של תא המטען. Azure מציע דירות עם חדר שינה אחד או שניים, וכולל גם מבחר מתקנים יוקרתיים, לרבות בריכה עם שפת אינסוף, מסעדה ייחודית, חדר כושר על הגג וגישה ישירה לחוף. זוהי קבוצה של שישה בניינים בינוניים בקצה הצפוני של הגזע, הממוקמים בשני מקבצים של שלושה משני הצדדים וגובלים במרינת יאכטות. הפיתוח כולל דירות בנות שניים ושלושה חדרי שינה וכן אוסף בתים עירוניים, הנהנים מגישה ישירה למרינה ולמועדון המשויך לה.

Jeope

Tech News Editorials

Post a Comment

Previous Post Next Post